کسب درآمد کسب درآمد من اگر

من اگر روح پريشان دارم
من اگر غصه هزاران دارم
گله از بازي دوران دارم
دل گريان،لب خندان دارم
به تو و عشق تو ايمان دارم
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
در غمستان نفسگیر اگر
نفسم ميگيرد
آرزو در دل من
متولد نشده، مي ميرد
يا اگر دست زمان درازاي هر نفس
جان مرا ميگيرد
دل گريان، لب خندان دارم
به تو و عشق تو ايمان دارم
من اگر پشت خودم پنهانم
من اگر خسته ترين انسانم
به وفاي همه بي ايمانم
دل گريان، لب خندان دارم
به تو و عشق تو ايمان دارم
 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



[ چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:Love, lovely, عاشقانه, عشق, عکس های عاشقانه, کارت پستال های عاشقانه, ] [ 8:57 ] [ یاسر ]

[ ]